Onze collega Merel, Projectmanager voor de Ziektewetdesk!

Merel- Projectmanager

Hoi, ik ben Merel, Projectmanager Ziektewetdesk binnen De Arbodienst. Ik ben sinds begin 2018 werkzaam binnen De Arbodienst, eigenlijk heel kort maar het voelt alsof ik hier alweer een tijd werk. Dat komt mede doordat hier zulke fijne mensen werken. Ik ben enorm warm ontvangen, dat zorgde ervoor dat ik mij snel thuis voelde.

Ik ben verantwoordelijk voor de Ziektewetdesk, dit is het stuk arbodienstverlening voor de Eigen Risico Dragers die de ziektewet uitvoeren bij zieke werknemers. Mijn werkzaamheden zijn enorm divers, zo ben ik het eerste aanspreekpunt van de klant en voor de arts, kijk ik hoe ziektewetbeoordelingsprocessen beter kunnen, bewaak de kwaliteit van de samenwerking maar werk ik ook mee om de binding te houden met onze artsen door bijvoorbeeld het organiseren van seminars over interessante onderwerpen.

Als ik ’s ochtends binnen kom dan zet ik een heerlijk kopje thee en loop even langs bij mijn collega’s hoe het met ze gaat en of er nog dingen zijn die besproken dienen te worden. Veel dingen moet ad-hoc geregeld worden en het is prettig dat we in een klein team werken waardoor het schakelen erg snel is.

Ik werk samen met de directeur, medische adviseur, medische secretaresse en recruitment. Maar ook met de financiële administratie voor de facturen die betaald moeten worden en ik stel vragen aan het casemanagement hoe bepaalde processen verlopen. Alles is binnen handbereik en je loopt snel bij elkaar binnen dat vind ik heel prettig in zo’n kleine organisatie.

Ik vind het enorm leuk dat ik kan doen wat goed voelt, ik kan hier echt uitgaan van mijn eigen kracht. Dat ervaar ik als zeer prettig. Ook vind ik het super dat ik bij alles betrokken wordt en dat de cultuur heel open en transparant is. De uitdaging is om niet alles tegelijk te willen doen, aangezien vaak alles prioriteit is.

Ben jij net als ik enthousiast? En wil jij ook werken bij De arbodienst? Neem een kijkje op onze website:

Werken bij De Arbodienst